Przykro mi, strona, którą chciałeś wyświetlić nie istnieje.
Nie ma takiego piwa, jak Sopociak. Nie ma takiego browaru jak Łebski Browar. To twory fikcyjne, a zawartość butelki stanowi tak naprawdę piwo Lubuskie Jasne z browaru z Witnicy, oddalonej od Łeby i Sopotu o prawie 400 km! Dlatego też:
NIE DAJ SIĘ OSZUKAĆ!
NIE WSPIERAJ OSZUSTÓW!
NIE PRZEPŁACAJ ZA PIWO!
NIE DAJ SIĘ NABRAĆ NA BAJKĘ O „PIWIE REGIONALNYM”!
NIE DAWAJ ZAROBIĆ KANCIARZOM I SPRYCIARZOM!
JEŚLI KONIECZNIE CHCESZ SPRÓBOWAĆ JAK SMAKUJE pseudo-SOPOCIAK, KUP SOBIE LUBUSKIE JASNE. ZAPŁACISZ 2,50ZŁ ZAMIAST 5ZŁ, DASZ ZAROBIĆ BROWAROWI, KTÓRY RZECZYWIŚCIE TO PIWO STWORZYŁ, A NIE ŁEBSKIM CWANIAKOM, KTÓRZY:
– kupują piwo, by sprzedawać je jako swoje.
– tworzą własne nagrody i sami sobie je wręczają.
– tworzą własne flogi (fake blogi), na których bardzo wysoko oceniają „swoje” produkty, a dyskredytują konkurencję.
– kasują wszystkie nieprzychylne i krytyczne komentarze na swoich stronach.
– sprzedają piwo lubuskie jako tradycyjne regionalne bałtyckie piwo: Łebskie, Gdańskie, Sopockie i Międzyzdrojowe (we wszystkich 4 przypadkach jest to to samo piwo).
– swoich demaskatorów straszą sądem, sami jednocześnie łamiąc prawo i etykę biznesową.
– podszywają się pod marki zastrzeżone, należące do innych podmiotów (vide: Gdańskie) lub tworzą etykiety łudząco podobne do słynnych i renomowanych producentów (vide: Łebskie i Guinness Original).
Więcej na ten temat na blogach marketingowych oraz piwnych:
http://jeszczejedenblog.pl/blogosfera/lebski-browar-nielebski-marketing-blogosferze/
http://czaplicka.eu/lebski-browar/
http://arnoldbuzdygan.com/lebski-browar-falszywe-blogi-i-opinie/
http://piwolog.pl/2013/09/25/piwo-gdanskie/
http://piwolog.pl/2012/12/28/king-of-marketing/
http://www.piwolucja.pl/piwa-niepolecane/lebskigate-ci-maja-jaja/
http://www.piwolucja.pl/felietony/gdanskie-lebski-browar-marketingowa-sciema/
http://www.maltreting.pl/index.php/2013/06/lebskie-chlopaki/
In place of enhancing your articles and endorsing it alot,
in order to fundamentally appear as a top
effect for natural queries (which may frequently take a month
or two to happen, even if you do it right), you’re able to pay your
way to the top.