Łebski Browar – Sopociak

Przykro mi, strona, którą chciałeś wyświetlić nie istnieje.

Nie ma takiego piwa, jak Sopociak. Nie ma takiego browaru jak Łebski Browar. To twory fikcyjne, a zawartość butelki stanowi tak naprawdę piwo Lubuskie Jasne z browaru z Witnicy, oddalonej od Łeby i Sopotu o prawie 400 km!  Dlatego też:

NIE DAJ SIĘ OSZUKAĆ!

NIE WSPIERAJ OSZUSTÓW!

NIE PRZEPŁACAJ ZA PIWO!

NIE DAJ SIĘ NABRAĆ NA BAJKĘ O „PIWIE REGIONALNYM”!

NIE DAWAJ ZAROBIĆ KANCIARZOM I SPRYCIARZOM!

JEŚLI KONIECZNIE CHCESZ SPRÓBOWAĆ JAK SMAKUJE pseudo-SOPOCIAK, KUP SOBIE LUBUSKIE JASNE. ZAPŁACISZ 2,50ZŁ ZAMIAST 5ZŁ, DASZ ZAROBIĆ BROWAROWI, KTÓRY RZECZYWIŚCIE TO PIWO STWORZYŁ, A NIE ŁEBSKIM CWANIAKOM, KTÓRZY:

– kupują piwo, by sprzedawać je jako swoje.

– tworzą własne nagrody i sami sobie je wręczają.

– tworzą własne flogi (fake blogi), na których bardzo wysoko oceniają „swoje” produkty, a dyskredytują konkurencję.

– kasują wszystkie nieprzychylne i krytyczne komentarze na swoich stronach.

– sprzedają piwo lubuskie jako tradycyjne regionalne bałtyckie piwo: Łebskie, Gdańskie, Sopockie i Międzyzdrojowe (we wszystkich 4 przypadkach jest to to samo piwo).

– swoich demaskatorów straszą sądem, sami jednocześnie łamiąc prawo i etykę biznesową.

– podszywają się pod marki zastrzeżone, należące do innych podmiotów (vide: Gdańskie) lub tworzą etykiety łudząco podobne do słynnych i renomowanych producentów (vide: Łebskie i Guinness Original).

Więcej na ten temat na blogach marketingowych oraz piwnych:

http://www.malepiwko.pl/2013/01/03/piwne-gwiazdy-i-czarne-dziury-2012-czyli-moj-jednoosobowy-plebiscyt-podsumowujacy-miniony-rok/

http://jeszczejedenblog.pl/blogosfera/lebski-browar-nielebski-marketing-blogosferze/

http://czaplicka.eu/lebski-browar/

http://arnoldbuzdygan.com/lebski-browar-falszywe-blogi-i-opinie/

http://piwolog.pl/2013/09/25/piwo-gdanskie/

http://piwolog.pl/2012/12/28/king-of-marketing/

http://www.piwolucja.pl/piwa-niepolecane/lebskigate-ci-maja-jaja/

http://www.piwolucja.pl/felietony/gdanskie-lebski-browar-marketingowa-sciema/

http://www.maltreting.pl/index.php/2013/06/lebskie-chlopaki/

sopociak

One comment

  1. In place of enhancing your articles and endorsing it alot,
    in order to fundamentally appear as a top
    effect for natural queries (which may frequently take a month
    or two to happen, even if you do it right), you’re able to pay your
    way to the top.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *